Fiza&Ella is Be married



Ella

; Oseeem*heeeee frstly congratz katt fiza& ella,u oll nak kahwinn dh beb*hahha bakal jadi isteri org,heee cepatttnyeeee,mude lagi tu,umur pon baya akuu je lg,cepat sgt korg kahwin,somts rase macam tak percaya pon ade,haha well tahniahh la kan kat ellaaa,kau the best la,aku kenal kau pon kat PLKN kan,even 3 month ja knal kau kat sna,tu moment palg best la kan, ye la,lagi-2 kau ketua dorm,ketua company aku,so anythg hari-2 aku nampk muka kau,nek jemu pon ade,hee,sorry aku bergurau je kayh beb,ok insyaallah aku akn dtg next wear kau punya knduri,insyaallah yach,kalu aku dtg,dtg tgok ang married,makan pastu aku balik ja,hadiah-2 takde la jawap nya,haha apepon be a good wife okay,jaga bakal suami kau tu baik-2,jgn asyik gaduhh je okayyy,aku doakan yang terbaik buat korang,amin,



and nowss, my best friend,,,fizza,heee beb,thanks arituh jemput sha dtg kenduri bertunang u* well its so awesome*heee tahhniah fiza,u be married soon dear* i know ure the best* i hope so that,u pon akan jadi isteri yang solehah nanti buat laki u okay,jaga bakal suami u elok-2,sha kat sini doakan u bahagia sampai akhir nyawa wth ur husband,aminn..heee rase cm knal smlm jaa,teringat mase zaman skolah,kite berdue cm bengong ja,tup tap tup tap dh besar pon,u pon nak kahwin dh,lpasni kita jarang jumpa la agaknye kot,heee, haa tuh serba sedikit crta pasl kawan sha kahwin * osemm je kan,best je tgok,bila la sha nak kahwin juga ni*Hahhah,mumy sllu ckp kat sha, aik kawan-2 kamo cepatnyee kahwin,umur 19 ja, tapi mungkn itu rezeki diorg,amin,heee,alhmdlh la kan dh cmtu,kite ni tunggu incik azlan ja masuk meminang*haha ;p just kidding*cm terlalu awal na married ni*hee,well once again congratz untuk anda berdua,amin,


Fizza


Watashi wa yomi itadaki, arigatōgozaimashita toyuu shitai